عشق نافرجام
درموردعشقی که هرگزبهش نرسیدم ونخواهمم رسید            صفحه نخست            ایمیل مدیر
عشق نافرجام

مجید خراطها

 

 

عکس های زیبای مجید خراطها

مجید خراطها

 

عکس مجید خراطها

Majid Kharatha

کارت پستال مجید خراطها

عکس های زیبای مجید خراطها

پس زمینه مجید خراطها

من عاشق صدای مجید خراطها هستم اگه روزی چندبار ترانه هاشو گوش ندم اعصابم به هم میریزه بدون آهنگهای قشنگش میمیرم .نمیتونم زندگی کنم.خوش به حا ل ما ایرونیا که چنین خواننده های با حالی داریم.همین الانم دارم ترانه هاشو گوش میدم.وعاشق ترانه آواره ومسافر هستم وروزی چند بار این آهنگ هاروگوش میدم.از همین جا به مجید عزیز میگم.خیلی دوستت دارم صداتو از ما دریغ نکن.



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت15:53---14 آذر 1391
سلام
وبلاگ باحالی داری.
حیف نیست که وبلاگت یه بنر نداشته باشه؟
من برات یه بنر حرفه ای و فوق العاده درست میکنم.هر نوع بنری که بخوای(چشمک زن -متحرک).در کمتر از یه روز هم بهت تحویل میدم.اونم با قیمت استثنایی...فقط 1500 تومان.بیا که منتظرتم.
bannersazi.vcp.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط آرزویکا در سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:,
 لينك مطلب      


  • درباره وبلاگ
  • اخلاقم گنده؟؟ به خودم مربوطه!! . غرورم از حد گذشته ؟؟ به خودم مربوطه!! ... . تمام زندگیم خودخواهانه ست؟؟ زندگی خودمه!! . از عده ای متنفر شدم؟؟ به خودم مربوطه!! . دوس دارم تنها باشم؟؟ حسِ خودمه!! . دوباره عاشق شدم؟؟ دله خودمه!! . نگاهم به نگاهه اون دوخته ست؟؟ چشمای خودمه!! . از روابط فامیلیه الکی خوشم نمیاد؟؟ سلیقه ی خودمه!! . صدای خنده هام از حد عادی بلندتره؟؟ خوش حالی خودمه!! . با یه تلنگری به هق هق میفتم؟؟ دردِ خودمه!! . عده ای را به فراموشی سپردم؟؟ حافظه ی خودمه!! . دلم می خواد این جوری باشم!! مجبور به تحمل من نیستید!!!!!!!!!!!!! . راحتم بذارید ........ زندگیه خودمه......!!!!!!!!!!!! من آرزویکاهستم آدم بسیاربلندپروازوتنوع طلب. دائم درحال جنب وجوشم هیچ چیزی آرومم نمیکنه.ازتکرارویکنواختی بدم میاد.دوست دارم یه روزی به اوج برسم.ویه چیز دیگه من عاشق اسماعیل یکاخواننده ترکیه هستم.راستی من یه وبلاگ دیگه هم دارم به نامilkay20.blogfa.comحتمابهش سربزنید.
  • پیوندها
  • یک وبلاگ باحال
    ردیاب ماشین
    جلوپنجره اریو
    اریو زوتی z300
    جلو پنجره ایکس 60

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق نافرجام





  • نوشته پیشین
  • آرشیو موضوعی
  • نویسنده
  • جستجو
  • :جستجو در گوگل
     
    :جستجو در همین صفحه

     
  • آمارسایت
  • »افراد آنلاين:
    »تعداد بازديدها:
    »کاربر: Admin

  • کدهای شما

  • ورود اعضا:

    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 4
    بازدید دیروز : 15
    بازدید هفته : 35
    بازدید ماه : 35
    بازدید کل : 27510
    تعداد مطالب : 21
    تعداد نظرات : 4
    تعداد آنلاین : 1



    کدآمار

    آمار وبلاگ:

    بازدید امروز : 4
    بازدید دیروز : 15
    بازدید هفته : 35
    بازدید ماه : 35
    بازدید کل : 27510
    تعداد مطالب : 21
    تعداد نظرات : 4
    تعداد آنلاین : 1

    کدموس شروع کد تغییر شکل موس --> کدساعت

  • طراح قالب : قالبسرا
  • طراحي قالب توسط: قالبسرا

     
    POWERED BY
    LoxBlog.COM

    All Rights Reserved 2010 © by کپي برداري از مطالب وبلاگ فقط با ذکر منبع مجاز ميباشد hayatim.blogfa.com

    WEB DESINGER قالبسرا