عشق نافرجام
درموردعشقی که هرگزبهش نرسیدم ونخواهمم رسید            صفحه نخست            ایمیل مدیر
عشق نافرجام

http://kakto0se.persiangig.com/image/welcome.gif

عشق نا فرجام

 

در شب جشن عروسي ات از من يادي بكن

آن دمي كه دست گرمت را به دستش مي دهي

آن دمي كه شادو خندان پا به مجلس مي نهي

از من تنها به كام مرگ خفته ياد كن

 

از مني كه آرزو كردم تو غمخوارم شوي

ازمني كه سوختم در حسرت ديدار تو

از من غربت نشين شهر غمها يادكن

از من غرق گناه و بي گناهي ياد كن

 

در شب جشن عروسيت به زير لب بگو

نام يارت را فقط يكبار مثل نام من

تادمي اين روح سرگردان من شادان شود

مست چون پروانه اي دورت بگردد جان من

 

آن دمي كه ميگذاري سر به روي شانه اش

لحظه اي از شانه هاي خسته ام يادي بكن

شانه هاي كه به زير كوه هجرانت شكست

 

گر كه بخشيد حق تعالي دختر زيبا به تو

آن دمي كه شد به سن من به راه زندگي

 

تا كه عبرت گيرد ازمن نازنين فرزند تو

تا نگردد شور ياري بي وفا مانند تو

تا نگردد عاشق سنگين دلي چون يار من

 

گر شنيدي قصه مرگ مرا روزي نه دور

پا به گورستان نه با ياد رفته با يار خويش

تا كه روحم باز گويد كردهاي يادي زمن

شعري از احساس خود با دست خط خودنويس

كن به زير خاك دفنش در كنار گور من

تا دمي پروانه گردد,گرد شمعت روح من

 

گرچه باشد نوشدار بعد از مرگ من

واي بر من , واي برمن , واي برمن يار من

تلخ بود پايان عشق پاك و بي فرجام ما

بازگو جريان من ,اين عشق بي فرجام من


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط آرزویکا در چهار شنبه 15 آذر 1398برچسب:,
 لينك مطلب      


  • درباره وبلاگ
  • اخلاقم گنده؟؟ به خودم مربوطه!! . غرورم از حد گذشته ؟؟ به خودم مربوطه!! ... . تمام زندگیم خودخواهانه ست؟؟ زندگی خودمه!! . از عده ای متنفر شدم؟؟ به خودم مربوطه!! . دوس دارم تنها باشم؟؟ حسِ خودمه!! . دوباره عاشق شدم؟؟ دله خودمه!! . نگاهم به نگاهه اون دوخته ست؟؟ چشمای خودمه!! . از روابط فامیلیه الکی خوشم نمیاد؟؟ سلیقه ی خودمه!! . صدای خنده هام از حد عادی بلندتره؟؟ خوش حالی خودمه!! . با یه تلنگری به هق هق میفتم؟؟ دردِ خودمه!! . عده ای را به فراموشی سپردم؟؟ حافظه ی خودمه!! . دلم می خواد این جوری باشم!! مجبور به تحمل من نیستید!!!!!!!!!!!!! . راحتم بذارید ........ زندگیه خودمه......!!!!!!!!!!!! من آرزویکاهستم آدم بسیاربلندپروازوتنوع طلب. دائم درحال جنب وجوشم هیچ چیزی آرومم نمیکنه.ازتکرارویکنواختی بدم میاد.دوست دارم یه روزی به اوج برسم.ویه چیز دیگه من عاشق اسماعیل یکاخواننده ترکیه هستم.راستی من یه وبلاگ دیگه هم دارم به نامilkay20.blogfa.comحتمابهش سربزنید.
  • پیوندها
  • یک وبلاگ باحال
    ردیاب ماشین
    جلوپنجره اریو
    اریو زوتی z300
    جلو پنجره ایکس 60

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق نافرجام





  • نوشته پیشین
  • آرشیو موضوعی
  • نویسنده
  • جستجو
  • :جستجو در گوگل
     
    :جستجو در همین صفحه

     
  • آمارسایت
  • »افراد آنلاين:
    »تعداد بازديدها:
    »کاربر: Admin

  • کدهای شما

  • ورود اعضا:

    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 3
    بازدید دیروز : 15
    بازدید هفته : 34
    بازدید ماه : 34
    بازدید کل : 27509
    تعداد مطالب : 21
    تعداد نظرات : 4
    تعداد آنلاین : 1



    کدآمار

    آمار وبلاگ:

    بازدید امروز : 3
    بازدید دیروز : 15
    بازدید هفته : 34
    بازدید ماه : 34
    بازدید کل : 27509
    تعداد مطالب : 21
    تعداد نظرات : 4
    تعداد آنلاین : 1

    کدموس شروع کد تغییر شکل موس --> کدساعت

  • طراح قالب : قالبسرا
  • طراحي قالب توسط: قالبسرا

     
    POWERED BY
    LoxBlog.COM

    All Rights Reserved 2010 © by کپي برداري از مطالب وبلاگ فقط با ذکر منبع مجاز ميباشد hayatim.blogfa.com

    WEB DESINGER قالبسرا